Officium365 - program online do obsługi kancelarii
NOWI KLIENCI! Sprawdź bezpłatnie oprogramowanie Officium365. Wypróbuj przez 30 dni za darmo!

Centrum Pomocy Officium365

powrót do kategorii

  • Jakie są metody płatności?

    Dzięki współpracy z firmą dotpay.pl umożliwiamy naszym Klientom szybkie i bezpieczne formy płatności. Zalecamy płatności ONLINE - księgowane natychmiastowo. Do wyboru między innymi: płatność kartą, BLIKiem, szybkimi transferami oraz standardowo przelewem.

  • Czy moje dane są bezpieczne?

    Tak, dane Klientów przekazywane są do systemu obsługi płatności, a następnie usuwane. Nie przechowujemy ich w celach przyszłych zobowiązań.

  • Gdzie można znaleźć aktualne zobowiązanie?

    Aktualne zobowiązanie Klienta wraz z szczegółowymi informacjami znajduje się w zakładce Pakiety i usługi w Strefie Klienta dostępnym po zalogowaniu się na swoje konto.

  • Gdzie znajdują się proformy?

    Proformy wraz z szczegółowymi informacjami znajdują się w zakładce Proformy i płatności w Strefie Klienta dostępnym po zalogowaniu się na swoje konto.

  • Co w przypadku braku płatności bądź błędu?

    W przypadku braku płatności lub błędu w jego procesie należy ponownie w zakładce Proformy i płatności w Strefie Klienta wybrać nieopłaconą proformę, a następnie spróbować jeszcze raz. W przypadku dalszym błędów zachęcamy do stworzenia zgłoszenia w zakładce Zgłoszenia - Wsparcie

  • Czy można zmienić pakiet użytkowników, pojemności oraz punktów SMS?

    Tak. Zmiany pakietów są dostępne po zalogowaniu na swoje konto w zakładce Pakiety i usługi. Aby zmienić pakiet należy użyć przycisku, a następnie wybrać interesującą nas zmianę.

    UWAGA! Zmniejszenie pakietu nie spowoduje zwrotu środków już wykorzystanych.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Kontakt