Officium365 - program online do obsługi kancelarii
NOWI KLIENCI! Sprawdź bezpłatnie oprogramowanie Officium365. Wypróbuj przez 30 dni za darmo!

Centrum Pomocy Officium365

powrót do kategorii

  • Jak skonfigurować/dodać konto pocztowe?

    Należy w Ustawieniach wprowadzić poprawne dane: login (adres mail), hasło, adres serwera IMAP oraz SMTP. Dodatkowo można ustawić foldery podstawowe (skrzynka odbiorcza, wersje robocze, wysłane wiadomości, kosz)

  • Odczytywanie jednej wiadomości

    Aby przejrzeć i odczytać wiadomość należy najechać na nią myszkę, a następnie po podświetleniu kliknąć w dowolnym miejscu na liście wiadomości.

  • Jak przekazać wiadomość?

    Aby przesłać wiadomość do konkretnego adres mail należy użyć funkcji Przekaż wiadomość. Możliwe jest wywołanie jej na dwa sposoby: bezpośrednio z listy wszystkich wiadomości oraz z widoku treści wiadomości. W zależności od sposobu jest to ikona po najechaniu bądź przycisk "Przekaż dalej" w podglądzie wiadomości.

  • Jak odpowiedzieć na wiadomość?

    Aby odpowiedzieć na wiadomość należy użyć funkcji Odpowiedz. Możliwe jest wywołanie jej na dwa sposoby: bezpośrednio z listy wszystkich wiadomości oraz z widoku treści wiadomości. W zależności od sposobu jest to ikona po najechaniu bądź przycisk "Odpowiedz" w podglądzie wiadomości.

  • Czy można mieć więcej niż jedno konto pocztowe?

    Tak. Należy skonfigurować nową skrzynkę w Ustawieniach.

  • Czy można dołączyć załączniki do wiadomości?

    Tak. Należy przy wysyłaniu lub odpowiadaniu na wiadomość użyć przycisku Dodaj załączniki

  • Jak stworzyć nowy katalog?

    Aby utworzyć nowy katalog należy w miejscu docelowym wybrać Akcje (koło zębate), a następnie Utwórz nowy katalog. Dalej postępować zgodnie z instrukcją na ekranie.

  • Jak usunąć utworzony katalog?

    Aby usunąć katalog należy w katalogu wybrać Akcje (koło zębate), a następnie Usuń bieżący katalog. Dalej postępować zgodnie z instrukcją na ekranie.
    Uwaga! Nie można usuwać katalogów z wiadomościami oraz katalogów głównych.

  • Jak zmienić nazwę katalogu?

    Aby zmienić nazwę katalogu należy w katalogu wybrać Akcje (koło zębate), a następnie Zmień nazwę katalogu. Dalej postępować zgodnie z instrukcją na ekranie.
    Uwaga! Nie można zmieniać nazwy katalogów głównych.

  • Dodawanie ukrytych odbiorców

    Aby dodać UDW bądź DW należy w odpowiadaniu bądź przekazywaniu wiadomości użyć przycisku UDW lub DW, a następnie wpisać adres mail.

  • Zaznaczanie wiadomości

    Aby usunąć, przenieść lub oznaczyć jako nieprzeczytane zaznaczone wiadomości należy najpierw wybrać wiadomości. W przypadku chęci zaznaczenia wszystkich należy kliknąć kwadracik w tabeli głównej, a w przypadku pojedyńczych wiadomości zaznaczyć każdą z osobna. Następnie dopiero można usunąć, przenieść lub oznaczyć wiadomości używająć Akcji (koło zębate) wybierając odpowiedni przycisk i postępować zgodnie z dalszą instrukcją.

  • Oflagowanie (gwiazdkowanie) wiadomości

    Aby łatwiej wyszukiwać i przeglądać wiadomości istnieje opcja zaznaczenia wiadomości gwiazdką. W tym celu należy kliknąć gwiazdkę (Zaznacz lub Odznacz) tuż obok Nadawcy wiadomości.

  • Przenoszenie wiadomości za pomocą przeciągania

    W celu prostego przenoszenia wiadomości można ją złapać, a następnie przeciągnąć na interesujący nas folder w menu bocznym.

  • Jak przełączyć konto pocztowe?

    Aby przełączyć konto pocztowe należy wcześniej go skonfigurować. Gdy mamy już gotowych kilka kont możemy łatwo przełączać się między nimi wybierając konto w opcji "Konto email" znajdującym się obok wyszukiwarki wiadomości.

  • Automatyczne uzupełnianie adresów mailowych

    W celu ułatwienia wysyłania wiadomości istnieje możliwość pobierania i przypisywania adresów mailowych dostępnych w bazie danych użytkownika.

  • Jak usunąć wiadomość?

    Aby usunąć wiadomość należy z listy wszystkich wiadomości po najechaniu kursorem na datę użyć ikony kosza. Wiadomość przesunie się do katalogu Kosz. Jeśli chcesz na stałe usunąć wiadomość z serwera należy w katalogu Kosz ponowić ten krok.

  • Jak pobrać załączniki z wiadomośći?

    Aby pobrać załączniki należy otworzyć wiadomość, a następnie pod treścią wybrać odpowiedni załącznik widoczny na liście. Zapisze się on automatycznie na dysku urządzenia.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Kontakt