Centrum Pomocy Officium365
-
Jakie są metody płatności?
Dzięki współpracy z firmą dotpay.pl umożliwiamy naszym Klientom szybkie i bezpieczne formy płatności. Zalecamy płatności ONLINE - księgowane natychmiastowo. Do wyboru między innymi: płatność kartą, BLIKiem, szybkimi transferami oraz standardowo przelewem.
-
Czy moje dane są bezpieczne?
Tak, dane Klientów przekazywane są do systemu obsługi płatności, a następnie usuwane. Nie przechowujemy ich w celach przyszłych zobowiązań.
-
Gdzie można znaleźć aktualne zobowiązanie?
Aktualne zobowiązanie Klienta wraz z szczegółowymi informacjami znajduje się w zakładce Pakiety i usługi w Strefie Klienta dostępnym po zalogowaniu się na swoje konto.
-
Gdzie znajdują się proformy?
Proformy wraz z szczegółowymi informacjami znajdują się w zakładce Proformy i płatności w Strefie Klienta dostępnym po zalogowaniu się na swoje konto.
-
Co w przypadku braku płatności bądź błędu?
W przypadku braku płatności lub błędu w jego procesie należy ponownie w zakładce Proformy i płatności w Strefie Klienta wybrać nieopłaconą proformę, a następnie spróbować jeszcze raz. W przypadku dalszym błędów zachęcamy do stworzenia zgłoszenia w zakładce Zgłoszenia - Wsparcie
-
Czy można zmienić pakiet użytkowników, pojemności oraz punktów SMS?
Tak. Zmiany pakietów są dostępne po zalogowaniu na swoje konto w zakładce Pakiety i usługi. Aby zmienić pakiet należy użyć przycisku, a następnie wybrać interesującą nas zmianę.
UWAGA! Zmniejszenie pakietu nie spowoduje zwrotu środków już wykorzystanych.