Officium365 - program online do obsługi kancelarii
NOWI KLIENCI! Sprawdź bezpłatnie oprogramowanie Officium365. Wypróbuj przez 30 dni za darmo!

Centrum Pomocy Officium365

powrót do kategorii

  • Jak zalogować się na swoje konto?

    Aby zalogować się na swoje konto należy użyć przycisku Strefa Klienta znajdującego się w prawym górnym rogu strony nad przyciskiem Przejdź do aplikacji. Następnie należy wprowadzić swoje dane i kliknąć Zaloguj się

  • Jak zmienić swoje hasło?

    W celu zmiany hasła należy w Strefie Klienta użyć opcji Zmiana hasła, a następnie postępować zgodnie z instrukcją.

  • Czy można zmienić dane firmy?

    Tak. W celu zmiany danych teleadresowych firm należy w Strefie Klienta wybrać opcję Edytuj dane, a następnie poprawnie uzupełnić informacje.

    UWAGA! Nie można zmienić numeru NIP.

  • Czy jest możliwość zobaczenia statystyk konta?

    Tak. W zakładce Statystyki wykorzystania znajdują się informacje odnośnie zużycia zasobów dysku, stan pakietu SMS oraz pozostałe statystyki z aplikacji Officium365.

  • Jak skontaktować się w przypadku problemu?

    W celu kontaktu należy w Strefie Klienta wybrać opcję Zgłoszenia - wsparcie dalej wybrać Utwórz nowe zgłoszenie, a następnie uzupełnić formularz. Dodatkowo do wiadomości można dołączyć załączniki. W tym celu należy użyć opcji Dodaj pliki i wybrać odpowiednie dokumenty.

  • Do czego służy zakładka Bezpieczeństwo?

    W zakładce Bezpieczeństwo Klient ma możliwość wygenerowania kodu umożliwającego autoryzację w przypadku kontaktu telefonicznego.

  • Jak wygenerować kod autoryzacji?

    W zakładce Bezpieczeństwo Klient ma możliwość wygenerowania kodu umożliwającego autoryzację w przypadku kontaktu telefonicznego.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Kontakt