Centrum Pomocy Officium365
-
Jak zalogować się na swoje konto?
Aby zalogować się na swoje konto należy użyć przycisku Strefa Klienta znajdującego się w prawym górnym rogu strony nad przyciskiem Przejdź do aplikacji. Następnie należy wprowadzić swoje dane i kliknąć Zaloguj się
-
Jak zmienić swoje hasło?
W celu zmiany hasła należy w Strefie Klienta użyć opcji Zmiana hasła, a następnie postępować zgodnie z instrukcją.
-
Czy można zmienić dane firmy?
Tak. W celu zmiany danych teleadresowych firm należy w Strefie Klienta wybrać opcję Edytuj dane, a następnie poprawnie uzupełnić informacje.
UWAGA! Nie można zmienić numeru NIP. -
Czy jest możliwość zobaczenia statystyk konta?
Tak. W zakładce Statystyki wykorzystania znajdują się informacje odnośnie zużycia zasobów dysku, stan pakietu SMS oraz pozostałe statystyki z aplikacji Officium365.
-
Jak skontaktować się w przypadku problemu?
W celu kontaktu należy w Strefie Klienta wybrać opcję Zgłoszenia - wsparcie dalej wybrać Utwórz nowe zgłoszenie, a następnie uzupełnić formularz. Dodatkowo do wiadomości można dołączyć załączniki. W tym celu należy użyć opcji Dodaj pliki i wybrać odpowiednie dokumenty.
-
Do czego służy zakładka Bezpieczeństwo?
W zakładce Bezpieczeństwo Klient ma możliwość wygenerowania kodu umożliwającego autoryzację w przypadku kontaktu telefonicznego.
-
Jak wygenerować kod autoryzacji?
W zakładce Bezpieczeństwo Klient ma możliwość wygenerowania kodu umożliwającego autoryzację w przypadku kontaktu telefonicznego.