Officium365 - program do obsługi kancelarii online
NOWI KLIENCI! Sprawdź bezpłatnie oprogramowanie Officium365. Wypróbuj przez 30 dni za darmo!

Centrum Pomocy Officium365

powrót do kategorii

  • W jaki sposób dodać nowy dokument?

    W celu dodawnia nowego dokumentu należy uprzednio wybrać odpowiedni katalog lub pozostać w głównym, a następnie użyć przycisku Dodaj pliki. Otworzy się panel, do którego wystarczy upuścić zaznaczone pliku lub kliknąć, aby wybrać dostępne pliki na dysku. Po wybraniu pliku należy zamknąć panel używając przycisku Gotowe - zamknij okno.

  • Czy istnieje możliwość stworzenia własnego katalogu?

    Tak. Aby tego dokonać należy w zakładce Pliki użyć przycisku Dodaj folder.

  • Jak usunąć utworzony katalog?

    W celu usunięcia katalogu należy przejść do niego (kliknąć na nazwę katalogu), a następnie użyć przypiętego po prawej stronie czerwonego przycisku Usuń folder.

  • Jak dodać plik do konkretnego katalogu?

    W celu dodania pliku do katalogu należy przejść do niego (kliknąć na nazwę katalogu), a następnie użyć opcji Dodaj pliki.

  • Czy jest możliwość podglądu pliku bez pobierania?

    Tak. Wystarczy kliknąć na dany plik, aby otworzyć jego podgląd.

  • Jak utworzyć zadanie z plikiem?

    W celu dodania zadania z plikiem należy przejść do niego (kliknąć na nazwę pliku), a następnie użyć opcji Utwórz zadanie z plikiem.

  • Deklaracja pliku oraz nazwa pomocnicza

    W celu łatwiejszego sposobu na odnalezienie pliku istnieje możliwość ustawienia nazwy pomocniczej. Aby tego dokonać należy kliknąć na plik i uzupełnić pole nazwa pomocniza.

    Każdy plik można zadeklarować do danego użytkownika. W tym celu należy wybrać użytkownika z listy rozwijanej dostępnej przy podglądzie pliku.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Kontakt