Officium365 - program do obsługi kancelarii online
NOWI KLIENCI! Sprawdź bezpłatnie oprogramowanie Officium365. Wypróbuj przez 30 dni za darmo!

Centrum Pomocy Officium365

powrót do kategorii

  • Gdzie znajduje się Baza Klientów?

    Lista Klientów znajduje się w odnośniku Baza Klientów w zakładce Podmioty. Strona umożliwia podgląd danych każdego klienta, a także spraw i zadań powiązanych z nim.

  • Jak dodać nowy kontakt?

    W zależności od rodzaju podmiotu należy wybrać jedną z zakładek: Baza Klientów, Baza Podmiotów lub Inne podmioty, a następnie za pomocą ikony w prawym dolonym rogu ekranu przejść do dodawania nowego kontaktu. W przypadku bazy klientów oraz innych podmiotów wystarczy podać numer NIP/KRS, a aplikacja sama pobierze wszystkie potrzebne dane.

  • Jak dodać nowy kontakt SMS?

    Aby dodać nowy kontakt SMS należy w zakładce Kalendarz przy wyborze wydarzenia użyć opcji Wyślij powiadomienie sms do klienta, a następnie wybrać "Klienta nie ma na liście" i uzupełnić formularz znajdujący się poniżej.

  • Gdzie znajduje się Baza Organów?

    Lista organów znajduje się w odnośniku Baza Organów w zakładce Podmioty. Strona umożliwia podgląd danych organów, a także ich usuwanie i edytowanie.

  • Gdzie znajduje się Baza innych podmiotów?

    Lista drugich stron w sprawach znajduje się w odnośniku Lista podmiotów w zakładce Podmioty. Strona umożliwia podgląd danych, a także spraw powiązanych z nim.

  • Gdzie znajduje się baza kontaktów SMS?

    Lista kontaktów SMS znajduje się w odnośniku Kontakty w zakładce Podmioty. Strona umożliwia podgląd danych, a także aktualizowanie.

  • W jaki sposób edytować dane?

    W zależności od rodzaju podmiotu należy wybrać jedną z zakładek: Baza Klientów, Baza Podmiotów, Kontakty SMS lub Inne podmioty, a następnie za pomocą opcji Akcje w tabeli użyć ikony ołówka do edycji danych.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Kontakt