Centrum Pomocy Officium365
-
Gdzie znajduje się Baza Klientów?
Lista Klientów znajduje się w odnośniku Baza Klientów w zakładce Podmioty. Strona umożliwia podgląd danych każdego klienta, a także spraw i zadań powiązanych z nim.
-
Jak dodać nowy kontakt?
W zależności od rodzaju podmiotu należy wybrać jedną z zakładek: Baza Klientów, Baza Podmiotów lub Inne podmioty, a następnie za pomocą ikony w prawym dolonym rogu ekranu przejść do dodawania nowego kontaktu. W przypadku bazy klientów oraz innych podmiotów wystarczy podać numer NIP/KRS, a aplikacja sama pobierze wszystkie potrzebne dane.
-
Jak dodać nowy kontakt SMS?
Aby dodać nowy kontakt SMS należy w zakładce Kalendarz przy wyborze wydarzenia użyć opcji Wyślij powiadomienie sms do klienta, a następnie wybrać "Klienta nie ma na liście" i uzupełnić formularz znajdujący się poniżej.
-
Gdzie znajduje się Baza Organów?
Lista organów znajduje się w odnośniku Baza Organów w zakładce Podmioty. Strona umożliwia podgląd danych organów, a także ich usuwanie i edytowanie.
-
Gdzie znajduje się Baza innych podmiotów?
Lista drugich stron w sprawach znajduje się w odnośniku Lista podmiotów w zakładce Podmioty. Strona umożliwia podgląd danych, a także spraw powiązanych z nim.
-
Gdzie znajduje się baza kontaktów SMS?
Lista kontaktów SMS znajduje się w odnośniku Kontakty w zakładce Podmioty. Strona umożliwia podgląd danych, a także aktualizowanie.
-
W jaki sposób edytować dane?
W zależności od rodzaju podmiotu należy wybrać jedną z zakładek: Baza Klientów, Baza Podmiotów, Kontakty SMS lub Inne podmioty, a następnie za pomocą opcji Akcje w tabeli użyć ikony ołówka do edycji danych.