Centrum Pomocy Officium365
-
W jaki sposób wygenerować raport dla klienta?
W celu wygenerowania dla klienta raportu podsumowującego wykonane zadania wraz z czasem przeznaczonym na nie należy wybrać opcję Kontrahenci - zadania w opcji Raportowanie oraz wybrać konkretnego klienta z listy rozwijanej. Poniżej listy zadań znajduje się podsumowanie wraz z przyciskiem Generuj PDF dla klienta tworzącym raport.
-
W jaki sposób wygenerować raport dla pracodawcy?
W celu wygenerowania dla pracodawcy raportu podsumowującego wykonane zadania wraz z czasem przeznaczonym na nie należy wybrać opcję Kontrahenci - zadania w opcji Raportowanie oraz wybrać konkretnego klienta z listy rozwijanej. Poniżej listy zadań znajduje się podsumowanie wraz z przyciskiem Generuj PDF dla pracodawcy tworzącym raport.
-
W jaki sposób sprawdzić zadania pracowników?
W celu przeglądu dla pracodawcy raportu podsumowującego wykonane zadania wraz z czasem przeznaczonym na nie oraz powiązaną sprawą i zadaniem należy wybrać opcję Pracownicy - zadania w opcji Raportowanie oraz wybrać konkretnego pracownika z listy rozwijanej i przedział czasu.
-
W jaki sposób wygenerować raport o konkretnej sprawie dla pracodawcy?
W celu wygenerowania dla pracodawcy raportu podsumowującego wykonane zadania w konkretnej sprawie należy wybrać opcję Zadania w Sprawach w opcji Raportowanie oraz wybrać konkretną sprawę z listy rozwijanej. Poniżej listy zadań znajduje się podsumowanie wraz z przyciskiem Generuj PDF dla pracodawcy tworzącym raport.
-
W jaki sposób wygenerować raport o konkretnej sprawie dla klienta?
W celu wygenerowania dla klienta raportu podsumowującego wykonane zadania w konkretnej sprawie należy wybrać opcję Zadania w Sprawach w opcji Raportowanie oraz wybrać konkretną sprawę z listy rozwijanej. Poniżej listy zadań znajduje się podsumowanie wraz z przyciskiem Generuj PDF dla klienta tworzącym raport.