Officium365 - program online do obsługi kancelarii
NOWI KLIENCI! Sprawdź bezpłatnie oprogramowanie Officium365. Wypróbuj przez 30 dni za darmo!

Centrum Pomocy Officium365

powrót do kategorii

  • Gdzie znajduje się lista spraw?

    Lista spraw znajduje się w opcji Wszystkie w liście rozwijanej w zakładce Sprawy. Po kliknięciu na daną sprawę automatycznie otwiera się szczegółowa strona z możliwością edycji sprawy.

  • W jaki sposób edytować sprawę?

    Najpierw należy w przejść do opcji Wszystkie w liście rozwijanej w zakładce Sprawy. Po kliknięciu na daną sprawę automatycznie otwiera się szczegółowa strona z możliwością edycji sprawy.

  • Gdzie znajdują się przedawnienia?

    Lista spraw z datą przedawnienia w zakładce Przedawnienia.

  • Jak dodać nową sprawę?

    W celu dodania nowego zadania należy użyć zakładki Dodaj nową. W formularzu należy wybrać klienta oraz drugą stronę w sprawie. Po uzupełnieniu tych informacji pojawi się ikona dyskietki, którą należy użyć do potwierdzenia i zapisania nowej sprawy. Nastąpi automatyczne przeniesienie do formularza, w którym można uzupełnić dane takie jak: sygnatura, numery wewnętrzne, terminy oraz rodzaj i etap sprawy.

  • Jak dodać notatki lub/oraz załączniki do sprawy?

    Najpierw należy w przejść do opcji Wszystkie w liście rozwijanej w zakładce Sprawy. Po kliknięciu na daną sprawę automatycznie otwiera się szczegółowa strona z możliwością edycji sprawy. W tej zakładce możliwe jest dodanie notatek oraz załączników do sprawy.

    UWAGA! Należy pamiętać, aby po wszelkich zmianach za pomocą ikony dyskietki (po kliknięciu na ikonę "...") zapisać zadanie.

  • Jak dodać sygnaturę?

    W celu dodania sygnatury należy wybrać sprawę z listy wszystkich dostępnych, a następnie w opcji Lista sygnatur użyć przycisku Dodaj sygnaturę i z listy rozwijanej wybrać odpowiedni organ, a następnie po uzupełnieniu formularza wybrać przycisk Zapisz sygnaturę.

  • Czy można edytować sprawę po jej dodaniu?

    Tak. W tym celu należy wejść w Listę spraw, a następnie wybrać sprawę do edycji.

  • Jak dodać zadanie do sprawy?

    Najpierw należy w przejść do opcji Wszystkie w liście rozwijanej w zakładce Sprawy. Po kliknięciu na daną sprawę automatycznie otwiera się szczegółowa strona z informacjami o sprawie. Należy użyć przycisku Dodaj zadanie do sprawy znajdującego się na końcu informacji o sprawie.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Kontakt