Centrum Pomocy Officium365
-
W jaki sposób zmienić swoje dane?
W celu zmiany danych konta należy w zakładce Ustawienia przejść do opcji Twój profil, a następnie zmienić dane potwierdzając przyciskiem Zaaktualizuj dane.
-
W jaki sposób dodać nowy szablon SMS?
W tym celu należy w Ustawienia przejść do opcji Szablony SMS i wybrać interesującą Nas tabele. Istnieje możliwość tworzenia indywidualnych szablonów wysyłanych do Klienta oraz Użytkowników.
-
Logi aplikacji oraz archiwum wiadomości
Aby ułatwić administrowanie w ładny sposób można przejrzeć wszystkie najważniejsze logi aplikacji wraz z adresami IP oraz godzinami. Dodatkowo istnieje możliwość przeglądu wysłanych wiadomości mail oraz SMS z kalendarza.
Uwaga! Ze względu na bezpieczeństwo oraz zasób dysku przegląd wiadomości mail możliwy jest jedynie z ostatnich 30 dni. -
W jaki sposób zmienić hasło?
W celu zmiany hasła należy w zakładce Ustawienia przejść do opcji Twój profil, a następnie Zmiana hasła.
-
Konta dostępu oraz grupy dostępu
Opcje służą do nadawnia uprawnień indywidualnych i grupowych dla poszczególnych użytkowników. Dodatkowo istnieje możliwość tworzenia własnych grup dostępu oraz przypisywania do nich konkretnych spraw.
-
Jak zmienić kolor raportu oraz logo?
W zakładce Ustawienia -> Ustawienia systemowe znajduje się możliwość personalizacji koloru raportu oraz ustawienia własnego logo aplikacji.
-
Jak dodać etapy spraw i rodzaje zadań?
W celu dodawania bądź edytowania istniejących etapów i rodzajów należy przejść do opcji Etapy spraw lub Rodzaje spraw i zadań. Następnie wystarczy użyć przycisku Dodaj, wpisać nazwę oraz wybrać dowolny kolor.
-
Czy można zmienić kolory wyświetlane w kalendarzu?
Tak. W celu zmiany koloru wydarzeń w kalendarzu należy wybrać dane wydarzenie w Kolory w kalendarzu oraz zaaktualizować dane.
-
Czy można dodać nowy rodzaj zdarzenia w kalendarzu?
Tak. W celu dodania rodzaju wydarzeń w kalendarzu należy wybrać opcje Dodaj zdarzenie, uzupełnić formularz oraz potwierdzić przyciskiem.